
![]() |
Friday, 5 July 2013 | 07:53 |
0 Girly Says Assalamualaikum stalker ♥
Actually , nie first Entry tahun 2013 . lame dohh dok care . PMR lah katekan :* . Sebenarnyee , ade mende nok cerite nii . tapi takot dye maroh cerite pasal dye dalam blog nie . biarlah , nok cerite jugok nok cerite jugok !
Name budok tuh Mohammad Isham Fahmi Bin Ibrahim >.< aku kenal dye mase akhir bulan form1 . bulan 12 rasenye . gitulah . Pastu , bile naik form2 , aku jd kohor rapat ngn yee . sampai la aku *tettt* ngan dyee . Bile naik form3 pulok , jadi renggang terus . sebabnye mase tuh aku dah CLASH doh ngn dye . Isham nie baik sngatt >.< sungguh lah . dok tipu pom . baik sngat . Lepas aku clash pom text macam biase jee . Sampailah satu mase tuh . dye kate , breti text ye macam sebelum ni . aku pelikk -,- why ? sebelum nie , dye okay je ? sampai dye layan aku macam aku lyn dye . Okay jee sebelum nie . Then , aku buat lah mende dye suruh tu . layan dye macam aku kenal dye mse form1 dulu . aku text dye mase 16/6 . lepas birthday yaya . aku anto text kat dye . "gy sambut birthday yaya dok kabo . jeles ni jeles nii. xD" aku gurau je kott . tapi dye dok balas . sampailah aku meet dye mase kat skoloh sultan ahmad . Time to kemoh -,- 20/6 asee . Then , maren 4/7 aku ingat hepy doh sebabnye paca ngn yaya mai umah aku . siap lepak dulu ngn family aku . Aumm >.< best wehh . pastu aku tgok paca duk text . lame jugok la. tapi dokahu pye . then, paca tunjuk kat aku text tuh "kimslm jugok kat dye tu" tgok nickname ESYAM . terkejut jugok la . dakpelah dulu, malas dah nak story pasal dye >.< hmm. bye n Selamat pagi ♥
Hanya tinggal sejarah antara kita ♥
|